Zaniolo, Fenerbahçe derbisi sonrası Galatasaray taraftarlarından özür diledi

Galatasaraylı futbolcu Nicolo Zaniolo, Fenerbahçe'ye attığı 2 golün peşinden sarı-kırmızılı taraftarlardan özür dilediğini deklare etti. İtalyan futbolcu ek olarak kondisyonuyla ilgili de açıklamalarda bulunmuş oldu ve Galatasaray'da ikinci kupasını kazanılmış olduğu için oldukça mutlu bulunduğunu belirtti.
Ezeli rakip Fenerbahçe'ye 2 gol atan Galatasaraylı Nicolo Zaniolo, Fenerbahçe derbisinin ardından açıklamalarda bulunarak sarı-kırmızılı taraftarlardan özür dilediğini belirtti.
Karşılaşmayı değerlendiren Nicolo Zaniolo "Çok mutluyum. İstanbulspor maçında gördüğüm kırmızı kart nedeniyle özür dilerim. Fenerbahçe maçındaki performansım da özür içindi. Biz aile gibiyiz ve çok mutluyuz." dedi.
Açıklamalarına devam eden İtalyan futbolcu "İlk geldiğimde kondisyonum çok iyi değildi. Hoca ile fikrim aynı, takım kazanıyorsa, takımı değiştirmemek lazım. Çalışmalara devam ettim ve şans geldiğinde kullanmaya çalıştım. İkinci kupam, Roma'dan sonra Galatasaray'la... Çok mutluyum." ifadelerini kullandı.
"Zaniolo, Fenerbahçe derbisi sonrası Galatasaray taraftarlarından özür diledi" haberi, 04 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.