Yoğun bakımdan çıkan Göztepe taraftarı hastanede polise verdi: OLAYA KARIŞANLARDAN ŞİKAYETÇİYİM

Yoğun bakımdan çıkan Göztepe taraftarı hastanede polise verdi: OLAYA KARIŞANLARDAN ŞİKAYETÇİYİM

Göztepe - Altay derbisinde Furkan Ersanlı tarafından atılan işaret fişeğiyle yaralanan Göztepe taraftarı Mehmet Çakır, hastanede polise verdiği ifadede, olaya karışanlardan şikayetçi oldu.

Gürsel Aksel Stadı'nda geçen pazar günü oynanan derbide Furkan Ersanlı'nın attığı işaret fişeğiyle yaralanan Göztepe taraftarı Mehmet Çakır, perşembe günü tedavi gördüğü Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi'ndeki yoğun bakımdan çıktı.

Servisteki odasına alınan Çakır, polise ilk ifadesini verdi. Maça arkadaşlarıyla gittiğini belirten Çakır'ın, Altay tribünlerinde patlama sesi duyup sis bulutunu gördükten sonra yüzündeki acıyla kendisinden geçtiğini söylediği öğrenildi. Çakır, olaya karışanlardan davacı ve şikayetçi olduğunu da söyledi.

 

"Yoğun bakımdan çıkan Göztepe taraftarı hastanede polise verdi: OLAYA KARIŞANLARDAN ŞİKAYETÇİYİM" haberi, 03 Aralık 2022 tarihinde yazılmıştır. 03 Aralık 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.