Yemek yenecek mi? Ali Koç reddetmişti! Dursun Özbek cevap alamadığını söyledi

Yemek yenecek mi? Ali Koç reddetmişti! Dursun Özbek cevap alamadığını söyledi

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'u yemeğe davet ettiğini söyleyen Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, "Ali Bey'i yemeğe davet ettim. Cevap bekliyoruz. Şu anda bir yanıt ulaşmadı" dedi.

2022-2023 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray, taraftarına açık antrenman düzenledi. Antrenmana katılan başkan Dursun Özbek açıklamalarda bulundu.

FENERBAHÇE, TEKLİFİ REDDETTİ

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, Fenerbahçe ile oynanacak karşılaşma öncesi sarı-lacivertli camiaya yemek teklifi götürdü. Ancak bu teklif, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç tarafından reddedildi.

İşte Dursun Özbek'in açıklamaları;

"HEDEFİMİZ AVRUPA"

"Bu mutlu günümüzde bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum. Cumhuriyet'in 100. yılında şampiyonluk her takıma nasip olmaz. Galatasaray bunu hak etmişti. Galatasaray'ı seven herkese 100. yıl şampiyonluğu armağan olsun. Oyuncularıma, teknik kadroma, taraftarıma, camiama büyük bir teşekkür gönderiyorum. Artık hedefimiz Avrupa. İnşallah orada da taraftarımızı, camiamızı memnun edecek sonuçlar almaya çalışacağız"

"ALİ KOÇ'TAN CEVAP BEKLİYORUM"

"Ali Koç'u yemeğe davet ettim. Özellikle artık Türk futboluna çekişme içinde değil de, dostluk içinde fayda üretmenin daha faydalı olacağı düşüncesindeyim. Onun için Ali Bey'i yemeğe davet ettim. Cevap bekliyoruz. Şu anda bir cevap ulaşmadı."

"Yemek yenecek mi? Ali Koç reddetmişti! Dursun Özbek cevap alamadığını söyledi" haberi, 02 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.