Vefa Küçük'ten Ali Koç'a: Kulübün masrafları çok, azla yetinelim

Vefa Küçük, kulübün mali durumu hakkında konuştu. Sabah simit ile kahvaltı yaptıklarını belirten Küçük, 'Sayın başkan ve yönetim kurulu, bizlere her türlü imkanı sunmayı düşündü. Sabah biraz ucuz oldu fakat simitle kahvaltı yaptık....
"Sabah, Ali başkan biraz ucuza kaçtı simit yedik fakat olsun. Öğlen döner yiyeceğiz inşallah."
Vefa Küçük: "Sayın başkan ve yönetim kurulu, bizlere her türlü imkanı sunmayı düşündü. Sabah biraz ucuz oldu fakat simitle kahvaltı yaptık. Öğle saatinde de inşallah döner dürüm ikram edecekler. Yani kulübün harcamaları çok, azla yetinelim."
"Vefa Küçük'ten Ali Koç'a: Kulübün masrafları çok, azla yetinelim" haberi, 09 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 09 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.