Vanlı taraftar İskenderunlu futbolculara çiçek attı

Van Büyükşehir Belediyespor taraftarları, İskenderunsporlu futbolcuları tribünlere çağırarak “Hoşgeldiniz” şeklinde tezahürat yapmış olup çiçekler attı.
TFF 2. Lig’de Van Büyükşehir Belediye Spor ile İskenderunspor içinde dün oynanan maçta duygu dolu anlamış olur yaşandı.
Vanlı taraftarlar, “İskenderun buraya” tezahüratlarıyla İskenderunsporlu futbolcuları tribüne çağırdı. İskenderunlu futbolcuların Vanlı taraftarların yanına gelmesinin peşinden Vanlı taraftarlar “Hoşgeldiniz” şeklinde tezahürat yaparak çiçekler attı.
"Vanlı taraftar İskenderunlu futbolculara çiçek attı" haberi, 12 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır. 12 Mart 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.