Uşak'ta Galatasaraylı taraftarlar şampiyonluğu kutluyor

Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğu daha ilkin garantileyen Galatasaray'ın 37. haftada konuk etmiş olduğu Fenerbahçe'yi 3-0 yenmesiyle taraftarlar luk gösterisinde bulunmuş oldu.
Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğu daha önce garantileyen Galatasaray'ın 37. haftada konuk ettiği Fenerbahçe'yi 3-0 yenmesiyle taraftarlar sevinç gösterisinde bulundu.
Uşak'ta 15 Temmuz Şehitleri Meydanı'nda toplanan taraftarlar şampiyonluk sevinci yaşadı. Taraftarlar burada davul ve zurna eşliğinde marş ve şarkılar söyledi.
Öte yandan, bir taraftar kız arkadaşına evlilik teklifinde bulundu.
"Uşak'ta Galatasaraylı taraftarlar şampiyonluğu kutluyor" haberi, 04 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.