Uğur Dündar, Fenerbahçe Divan Kurulu Başkanlığı'ndan istifa etti

Uğur Dündar, Fenerbahçe Divan Kurulu Başkanlığını bıraktığını açıkladı.
Fenerbahçe'nin Olağan Mali Genel Kurulu devam ederken sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulunan Uğur Dündar, "Hayat felsefem hep onurlu yaşamak, çocuklarıma şerefli bir soyadı bırakmak oldu. Yüksek Divan Kurulu Başkanlığını da #CumhuriyetinFeneri olduğu için kabul ettim. Bugün de bu görevi bırakmaya karar verdim. Ölünceye kadar Mustafa Kemal'in askeri olacağım, bedeli neyse ödeyeceğim" yazdı.
"Uğur Dündar, Fenerbahçe Divan Kurulu Başkanlığı'ndan istifa etti" haberi, 17 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.