UEFA’daki temsilcilerimiz üçte üç yaptı

UEFA’daki temsilcilerimiz üçte üç yaptı

Avrupa’da günü üçte üçle tamamladı. Trabzonspor, Galatasaray ve Sivasspor tarih yazdı.

UEFA Konferans Ligi 3. ön eleme rövanş maçında Sivasspor sahasında Dinamo Batum ile karşı karşıya geldi. İlk maçı deplasmanda 2-1 kazanan temsilcimiz sahasında oynanan rövanş maçında rakibiyle 1-1 berabere kaldı ve play-off turuna yükseldi. Sivasspor’un play-off turundaki rakibi ise Danimarka temsilcisi Kopenhag oldu.

Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi 3. Eleme Turu rövanş maçında İskoç ekibi St. Johnstone ekibini 4-2 mağlup ederek bir üst turda Danimarka’dan Randers takımıyla eşleşti.

UEFA Konferans Ligi 3. Eleme Turu’nda Trabzonspor, normal süresi ve uzatmaları 1-1 sona eren maçta Molde’yi penaltılarda 4-3 mağlup ederek tur atladı.

"UEFA’daki temsilcilerimiz üçte üç yaptı" haberi, 13 Ağustos 2021 tarihinde yazılmıştır. 13 Ağustos 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.