U17 Kız Voleybol Milli Takımı, Avrupa ikincisi oldu

U17 Kız Voleybol Milli Takımı, Avrupa ikincisi oldu

Çekya'nın ev sahipliğinde düzenlenen CEV U17 Kızlar Avrupa Şampiyonası Finali'nde, 17 Yaş Altı Kız Milli Takımı, final maçında İtalya ile karşı karşıya geldi.

25-16, 23-25, 25-20 ve 25-22'lik setlerle rakibine 3-1 mağlup olan 17 Yaş Altı Kız Milli Takımı, üst üste ikinci kez Avrupa 2.'si oldu ve gümüş madalya kazandı.

Takımı kutlayan Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Çekya'nın ev sahipliğinde düzenlenen 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda İtalya ile finalde mücadele eden ve şampiyonayı ikinci sırada tamamlayan 17 Yaş Altı Kız Voleybol Milli Takımımızı kutluyorum. Avrupa ikincisi olarak bizleri gururlandıran kızlarımızın gelecekte büyük başarılar kazanacağına inanıyorum. 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda elde edilen başarıda emeği geçenlere de teşekkür ediyorum." (AA) 

"U17 Kız Voleybol Milli Takımı, Avrupa ikincisi oldu" haberi, 24 Temmuz 2022 tarihinde yazılmıştır. 24 Temmuz 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.