Tuzlaspor-Dyorex Boluspor maçının ardından

Spor Toto 1. Lig'in 26. haftasında Dyorex Boluspor'u 1-0 yenik eden Tuzlaspor'da teknik direktör Özcan Bizati, play-off hedefi için maç maç gideceklerini söylemiş oldu.
Spor Toto 1. Lig'in 26. haftasında Dyorex Boluspor'u 1-0 yenik eden Tuzlaspor'da teknik direktör Özcan Bizati, play-off hedefi için maç maç gideceklerini söylemiş oldu.
Sancaktepe 15 Temmuz Stadı'nda oynanan karşılaşmanın peşinden düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Özcan Bizati, hava ve saha şartlarının zor bulunduğunu dile getirdi.
Zorlukları kabul ederek mücadeleyle çıktıklarını belirten Bizati, "Bu durumu uygulamaya koyunca maç kolaylaşıyor. Tabii ki kolay bir maç olmadı fakat oyuncuları mücadeleleri sebebiyle kutlama ediyorum. Çıkışları daha iyi yapmamız gerekiyor. Eksiklerimizi biliyoruz. Sahaya yüreklerini koyan oyuncularımı kutlama ediyorum." dedi.
Ligin kalanında takımın play-off hedefi hakkında da konuşan Bizati, "Maç maç gitmek gerekiyor. Oyuncularımız belki dillendirmeye başladı bunu ve 1-2 maç daha kazanıp hedefi yakalar mıyız diye düşünüyoruz. Kalbimizin bir tarafında o var. Ancak tabii ki maç maç gidip hedefi yakalamak istiyoruz." diye konuştu.
Muzaffer Bilazer: "Zemin daha iyi olsaydı, daha farklı olabilirdi."
Dyorex Boluspor Teknik Direktörü Muzaffer Bilazer ise 18. dakikada Oulare'nin gördüğü kırmızı karta dikkati çekerek "Futbol anlık oyun. Bugün maçtan önce bizim için kazanamama periyodu vardı ve bunu değiştirmek istiyorduk. 18. dakikaya kadar rakip ceza sahamıza girmedi ama bu dakikada skor ve sayısal olarak geriye düştük. Sonrasında oyun üstünlüğü bizde olmasına karşın skoru değiştiremedik. İkinci yarıda değişikliklere gittik ama skor üretemedik. Bu seviyede zeminin iyi olması lazım. Bunu maçtan önce söylemiştik, 'hatalar olabilir' dedik ve bu hatalar aleyhimize oldu." ifadelerini kullandı.
Oyuna giren isimlerin etkisiz kalması hakkında da konuşan Bilazer, sözlerini şöyle tamamladı:
"Zemin önemli bir etken. Orta sahaya hamle yaptık, daha sonra kanatlara hamle yaptık. Biraz derinlik bulmamız lazımdı ama bulamadık. Top kullanma konusunda becerikli olamadık ve karambol tarzı pozisyonlar oldu. İstediğimiz oyun bu değildi ama şartlar bu noktaya itti. Bir plan yapıyorsunuz ama rakip de plan yapıyor. Zemin daha iyi olsaydı, daha farklı olabilirdi. Önemli oyuncular vardı oyuna soktuğumuz. Bundan sonra daha çok çaba sarf etmeliyiz."
"Tuzlaspor-Dyorex Boluspor maçının ardından" haberi, 11 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.