Türkiye, İtalya'yı 35-24 yenerek ikinci galibiyetini aldı

Türkiye, İtalya'yı 35-24 yenerek ikinci galibiyetini aldı

17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Hentbol Şampiyonası İkinci Klasman A Grubu'nda Türkiye, İtalya'yı 35-24 yenerek ikinci maçında galip geldi. Ankara'da oynanan karşılaşmada milli takım, ilk yarıyı 16-12 önde tamamladı. İkinci devre farkı açan ay-yıldızlı ekip, salondan 35-24 galip ayrıldı. Türkiye, üçüncü maçında 9 Ağustos Çarşamba günü Avusturya ile karşılaşacak. Diğer maçlarda Letonya, Büyük Britanya'yı

17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Hentbol Şampiyonası İkinci Klasman A Grubu'nda Türkiye, ikinci maçında İtalya'yı 35-24 yendi.

Ankara'da Prof. Dr. Yaşar Sevim Hentbol Salonu'nda oynanan karşılaşmada milli takım, ilk yarıyı 16-12 önde tamamladı. İkinci devre farkı açan ay-yıldızlı ekip, salondan 35-24 galip ayrıldı.

Grupta 2'de 2 yapan Türkiye, üçüncü maçında 9 Ağustos Çarşamba günü Avusturya ile karşılaşacak.

Başkentte düzenlenen organizasyonda A Grubu'nda oynanan günün diğer maçında Letonya, Büyük Britanya'yı 40-29 mağlup etti. B Grubu'nda ise Kosova, Bulgaristan'ı 34-29 yenerken, Polonya ile Finlandiya 24-24 berabere kaldı.

"Türkiye, İtalya'yı 35-24 yenerek ikinci galibiyetini aldı" haberi, 07 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 07 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.