Türkiye, Balkan Şampiyonası'nda Sırbistan'a 3-2 yenildi

Voleybolda Bulgaristan'da düzenlenen 19 Yaş Altı Kadınlar Balkan Şampiyonası'nda Türkiye, ikinci maçında Sırbistan'a 3-2 yenildi. Türkiye Voleybol Federasyonu tarafınca meydana getirilen açıklamada, ulusal takımın Sırbistan'a 22-25, 26-24, 16-25, 25-19 ve 15-8'lik setlerle 3-2 kaybetmiş olduğu açıklandı. Grubunu 4 puanla tamamlayarak adını yarı finale yazdıran millilerin rakibi, yarın oynanacak ma
Voleybolda Bulgaristan'da düzenlenen 19 Yaş Altı Kadınlar Balkan Şampiyonası'nda Türkiye, ikinci maçında Sırbistan'a 3-2 yenildi.
Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamada, başkent Sofya'da devam eden şampiyonada milli takımın Sırbistan'a 22-25, 26-24, 16-25, 25-19 ve 15-8'lik setlerle 3-2 kaybettiği belirtildi.
Grubunu 4 puanla tamamlayarak adını yarı finale yazdıran millilerin rakibi, yarın oynanacak maçlardan sonra belli olacak.
"Türkiye, Balkan Şampiyonası'nda Sırbistan'a 3-2 yenildi" haberi, 11 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.