Türkiye, Avrupa Oyunları'nda atıcılıkta gümüş madalya kazandı

Türkiye, Avrupa Oyunları'nda atıcılıkta gümüş madalya kazandı

Polonya'da devam eden 3. Avrupa Oyunları'nda atıcılık branşı 10 metre havalı tabanca ekip yarışmalarında Türkiye, gümüş madalyanın sahibi oldu. Türkiye'nin ulusal ekibi İsmail Keleş-Yusuf Dikeç-Buğra Selimzade üçlüsü oluşturdu ve finalde Almanya'ya 16-14 yenilerek gümüş madalyada kaldı. Bu, Türkiye'nin atıcılıkta ikinci başarısı oldu.

Polonya'da devam eden 3. Avrupa Oyunları'ndaki atıcılık branşı 10 metre havalı tabanca takım yarışmalarında Türkiye, gümüş madalyanın sahibi oldu.

Wroclaw şehrindeki Atıcılık Merkezi'nde gerçekleştirilen atıcılık müsabakalarında 10 metre havalı tabancada milli takımı İsmail Keleş-Yusuf Dikeç-Buğra Selimzade üçlüsü oluşturdu.

İlk elemeyi 2'nci, diğer elemeyi de 1'inci sırada tamamlayan Türkiye, finalde Almanya'yla eşleşti.

Milli takım, finalde başa baş giden müsabakada Almanya'ya 16-14 yenildi ve gümüş madalyada kaldı.

Atıcılıkta İsmail Keleş'in elde ettiği altın madalyanın ardından Türkiye'nin ikinci başarısı, 10 metre havalı tabanca takım yarışmalarında kazanılmış oldu.

"Türkiye, Avrupa Oyunları'nda atıcılıkta gümüş madalya kazandı" haberi, 24 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 24 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.