Türkiye, Avrupa 20 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda 4 Madalya Kazandı!

Türkiye, Avrupa 20 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda 4 Madalya Kazandı!

Avrupa 20 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda Türkiye'den büyük başarı! Tuba Demir ve Elmira Yasin altın, Ayşe Erkan ve Sevim Akbaş ise bronz madalya kazandı. Şampiyona, Sırbistan’ın Novi Sad kentinde düzenlendi.

Avrupa 20 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda Türkiye, kadınlar kategorisinde büyük bir başarı elde etti. Sırbistan’ın Novi Sad kentinde düzenlenen organizasyonda milli güreşçilerimizden Tuba Demir ve Elmira Yasin altın madalya kazanırken, Ayşe Erkan ve Sevim Akbaş bronz madalya elde etti. Bu başarılı sonuçlar, Türk güreşinin uluslararası alandaki güçlü performansını bir kez daha gözler önüne serdi.

Avrupa 20 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda Türkiye, kadınlar kategorisinde büyük başarı elde etti. Sırbistan'ın Novi Sad kentinde düzenlenen organizasyonda milli güreşçilerimizden Tuba Demir ve Elmira Yasin altın madalya kazanırken, Ayşe Erkan ve Sevim Akbaş bronz madalyanın sahibi oldular.

Kadınlar 55 kiloda Tuba Demir, Marta Hetmanava’yı 15-6 öndeyken tuşla yenerek altın madalyayı kazandı. Kadınlar 76 kiloda ise Elmira Yasin, Diana Titova’yı eleyerek şampiyon oldu ve altın madalyanın sahibi oldu.

Kadınlar 68 kiloda Ayşe Erkan, Polonyalı Karolina Domaszuk’u 10-0 teknik üstünlükle mağlup ederek bronz madalya kazandı. Kadınlar 59 kiloda Sevim Akbaş ise Macar Viktoria Borsos’u 7-5 yenerek bronz madalyayı elde etti.

"Türkiye, Avrupa 20 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda 4 Madalya Kazandı!" haberi, 05 Temmuz 2024 tarihinde yazılmıştır. 05 Temmuz 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

Melike Aktaş Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.