Türkiye-Arnavutluk arasında nakdi yardım protokolü imzalandı

Türkiye-Arnavutluk arasında nakdi yardım protokolü imzalandı

Türkiye ile Arnavutluk, 17’nci Uluslararası Savunma Sanayii Fuarı’nda “Nakdi Yardım Uygulama Protokolü”nü imzalayarak savunma alanındaki iş birliğini güçlendirdi.

Türkiye ile Arnavutluk arasında "Nakdi Yardım Uygulama Protokolü", 17'nci Uluslararası Savunma Sanayii Fuarı (IDEF 2025) kapsamında düzenlenen törenle imzalandı. İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilen törene, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler ve Arnavutluk Savunma Bakanı Pirro Vengu katıldı.

SAVUNMA SANAYİİ FUARI’NDA STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ

Fuarda gerçekleştirilen imza töreni, Türkiye ve Arnavutluk arasında savunma alanında nakdi yardım konusundaki iş birliğini resmiyete dökerken, iki ülke arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesine de katkı sağlıyor. Protokol, tarafların savunma kapasitesinin artırılması ve ortak projelerin geliştirilmesi açısından önem taşıyor.

MİLLİ SAVUNMA BAKANI GÜLER’DEN İŞ BİRLİĞİ VURGUSU

Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, protokolün iki ülke arasındaki dayanışmanın ve iş birliğinin somut bir göstergesi olduğunu belirtti. Arnavut mevkidaşı Pirro Vengu ile yapılan görüşmelerin, bölgesel güvenlik ve savunma alanında yeni fırsatlar yaratacağını ifade etti.

"Türkiye-Arnavutluk arasında nakdi yardım protokolü imzalandı" haberi, 23 Temmuz 2025 tarihinde yazılmıştır. 23 Temmuz 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

Ayla Karadere Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.