Türkiye 23 Yaş Altı Avrupa Atletizm Şampiyonası'nda Gümüş Madalya Kazandı

Finlandiya'da meydana gelen 23 Yaş Altı Avrupa Atletizm Şampiyonası'nda Türkiye 4x400 Bayrak Milli Takımı, gümüş madalya kazanmıştır. Milli ekip, 3.03.04'lük derecesiyle 23 yaş altı Türkiye rekoru kırarak başarıya ulaşmış bir performans sergiledi.
Finlandiya'da gerçekleştirilen 23 Yaş Altı Avrupa Atletizm Şampiyonası'nda 4x400 Bayrak Milli Takımı, gümüş madalya kazandı.
Türkiye Atletizm Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Espoo kentinde gerçekleştirilen organizasyonda 4x400 bayrak yarışı yapıldı.
İlyas Çanakçı, Kubilay Ençü, Berke Akçam ve İsmail Nezir'den oluşan milli takım, 3.03.04'lük derecesiyle 23 yaş altı Türkiye rekoru kırarak gümüş madalya elde etti.
"Türkiye 23 Yaş Altı Avrupa Atletizm Şampiyonası'nda Gümüş Madalya Kazandı" haberi, 16 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 16 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.