Türkiye, 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası'nda Fransa'yı 3-1 yendi

Türkiye Voleybol Federasyonu tarafınca meydana getirilen açıklamaya nazaran, Türkiye'nin 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası'ndaki üçüncü maçında Fransa'yı 3-1 yenik etti. Milli ekip, Bekescsaba'da gerçekleşen maçta rakibini setlerde 25-15, 21-25, 25-19 ve 25-21'lik skorlarla yenerek galibiyetini aldı. Türkiye, dördüncü maçında Almanya ile karşılaşacak.
Voleybol 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası'nda Türkiye, üçüncü maçında Fransa'yı 3-1 yendi.
Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Sırbistan ve Macaristan'ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen şampiyonada 2. Grup'ta yer alan milli takım, üçüncü maçında Fransa'yla Macaristan'ın Bekescsaba şehrinde karşılaştı.
Milli takım rakibini 25-15, 21-25, 25-19 ve 25-21'lik setlerle 3-1 mağlup etti.
Grupta ikinci galibiyetini alan Türkiye, dördüncü maçında 15 Temmuz Cumartesi günü (TSİ) 15.30'da Almanya'yla karşılaşacak.
"Türkiye, 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası'nda Fransa'yı 3-1 yendi" haberi, 13 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.