Türkiye 15 Yaş Altı Futbol Milli Takımı, Slovakya'yı penaltılarla mağlup etti

Türkiye 15 Yaş Altı Futbol Milli Takımı, Slovakya'yı penaltılarla mağlup etti

Türkiye 15 Yaş Altı Futbol Milli Takımı, UEFA Gelişim Turnuvası ikinci maçında Slovakya'yı normal süresi 1-1 biten mücadelede penaltılarla 5-3 mağlup etti. Milliler, bu galibiyetle Hırvatistan'ın rakibi oldu. Karşılaşmayı Türkiye'nin Zagreb...

Türkiye 15 Yaş Altı Futbol Milli Takımı, UEFA Gelişim Turnuvası ikinci maçında Slovakya'yı normal süresi 1-1 biten mücadelede penaltılarla 5-3 mağlup etti.

Türkiye Futbol Federasyonundan (TFF) yapılan açıklamaya göre, Hırvatistan'ın Ludbreg kentinde oynanan mücadelede ay-yıldızlıların golü 31. dakikada Ramazan Özçelik'ten gelirken, Slovakya'nın golünü ise 41. dakikada Richard Masny kaydetti. Milliler, penaltı atışları sonucunda Slovakya'yı 5-3'le geçerek Hırvatistan'ın rakibi oldu.

Türkiye'nin Zagreb Büyükelçisi Yavuz Selim Kıran ve beraberindeki heyetin de tribünden takip ettiği karşılaşmanın peşinden teknik direktör Selçuk Erdoğan, günün anısına tüm oyuncuların imzaladığı milli takım formasını Büyükelçi Kıran'a takdim etti.

Ay-yıldızlılar, 15 Yaş Altı UEFA Gelişim Turnuvası son maçında 25 Eylül Pazartesi günü ev sahibi Hırvatistan'la karşı karşıya gelecek.

"Türkiye 15 Yaş Altı Futbol Milli Takımı, Slovakya'yı penaltılarla mağlup etti" haberi, 22 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 22 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.