TÜBAD Turnuvası’nda Karşıyaka’nın Dominasyonu: Şampiyonluk Kupanın Sahibi Oldu!

Antalya’da düzenlenen 17. Türkiye Basketbol Antrenörleri Derneği (TÜBAD) Mehmet Baturalp Turnuvası'nda Karşıyaka Basketbol, etkileyici bir performans sergileyerek şampiyonluk kupasını kazandı.
Karşıyaka Basketbol, Antalya'da gerçekleştirilen 17. Türkiye Basketbol Antrenörleri Derneği (TÜBAD) Mehmet Baturalp Turnuvası'nda şampiyon olarak büyük bir başarıya imza attı. Basketbol Süper Ligi'nde yeni sezona güçlü bir başlangıç yapmayı hedefleyen Karşıyaka, turnuvada sergilediği üstün performansla bu hedefine ne kadar yakın olduğunu gösterdi.
Panathinaikos'a transfer olan Cedi Osman'dan ilk açıklama
Yeşil-Kırmızılılar Antalya’da Tarih Yazdı
Yeşil-kırmızılı ekip, turnuvanın ilk maçında Anadolu Efes ile karşılaştı ve bu zorlu rakibini 83-78’lik skorla mağlup ederek turnuvaya etkili bir başlangıç yaptı.
İkinci karşılaşmada ise Galatasaray ile karşılaşan Karşıyaka, rakibini 83-71 yenmeyi başardı. Bu sonuçlarla turnuvanın üç takımından oluşan formatında lider olarak turnuvayı tamamlayan Karşıyaka Basketbol, kupa ile döndü.
"TÜBAD Turnuvası’nda Karşıyaka’nın Dominasyonu: Şampiyonluk Kupanın Sahibi Oldu!" haberi, 12 Eylül 2024 tarihinde yazılmıştır. 12 Eylül 2024 tarihinde de güncellenmiştir.
Kaynak:İHA

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.