Trabzonspor'un galibiyet hasreti bitti, bordo-mavili ekip 5 maç sonra kazandı!

Trabzonspor'un galibiyet hasreti bitti, bordo-mavili ekip 5 maç sonra kazandı!

Trabzonspor, Süper Lig'in 33. haftasında evinde Ankaragücü ile karşılaştı ve maçı 2-0 kazanmıştır. Umut Bozok'un attığı gollerle galibiyeti elde eden Trabzonspor'un yeni teknik direktörü Nenad Bjelica, takımıyla çıkmış olduğu 3. maçta ilk kez kazanmıştır. Ankaragücü'nde Kitsiou kırmızı kart görürken teknik direktör Tolunay Kafkas da kırmızı kartla cezalandırıldı. Trabzonspor bu galibiyetle puanını

Süper Lig'in 33. haftasında Trabzonspor, sahasında Ankaragücü'yle kozlarını paylaştı. Şenol Güneş Stadı'nda oynanan mücadeleyi ev sahibi ekip 2-0 kazandı.

HEM HOCA HEM OYUNCU KIRMIZI KART GÖRDÜ

Maçta Trabzonspor'a galibiyeti getiren golleri 45+1 ve 62. dakikalarda Umut Bozok kaydetti. Ankaragücü'nda Kitsiou kırmızı kart görürken pozisyona itiraz eden Ankaragücü teknik direktörü Tolunay Kafkas da kırmızı kart gördü.

BJELİCA, İLK KEZ KAZANDI

Trabzonspor'un yeni teknik direktörü Nenad Bjelica böylelikle takımıyla çıktığı 3. maçta galibiyetle tanışırken bordo mavililer ise 5 maç aradan sonra galibiyet hasretini dindirdi. Bu sonuçla Trabzonspor puanını 48'e yükseltirken Ankaragücü ise 35 puanda kaldı. Trabzonspor bir sonraki hafta Fenerbahçe'ye konuk olurken Ankaragücü ise sahasında Antalyaspor'u ağırlayacak.

"Trabzonspor'un galibiyet hasreti bitti, bordo-mavili ekip 5 maç sonra kazandı!" haberi, 09 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.