Trabzonspor'u 3-1'lik skorla mağlup etti: Ankaragücü, Ziraat Türkiye Kupası'nda yarı finale çıktı

Trabzonspor'u 3-1'lik skorla mağlup etti: Ankaragücü, Ziraat Türkiye Kupası'nda yarı finale çıktı

Son dakika: Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Trabzonspor, deplasmanda MKE Ankaragücü ile kozlarını paylaştı.

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmasında MKE Ankaragücü sahasında Trabzonspor'u konuk etti. Heyecan seviyesi yüksek olan maçı Ankaragücü 3-1 kazandı ve adını yarı finale yazdıran ilk takım oldu.

PERDEYİ ABDÜLKADİR AÇTI

Tempolu başlayan karşılaşmanın gol perdesini 22'inci dakikada Abdülkadir Ömür açtı. Trabzonspor bu golle soyunma odasına 1-0 önde girdi.

ALİ SOWE SAHNEYE ÇIKTI

Ev sahibi takımın golcüsü Ali Sowe, 51. dakikada attığı golle skoru 1-1'e getirdi. Ankaragücü bu golle maça ortak oldu ve rakip kalede daha etkili olmaya başladı.

İkinci yarıya etkili başlayan ev sakibi ekip, Ali Sowe'nin kaydettiği golün ardından 69. dakikada Diack'ın attığı golle Trabzonspor karşısında 2-1 öne geçti. Bu golle iyice rahatlayan Ankaragücü rakibi karşısında daha cesur bir oyun ortaya koydu.

ALİ SOWE FİŞİ ÇEKTİ

Takımın yıldız golcüsü Ali Sowe 83'üncü dakikada bir kez daha sahneye çıktı. Başarılı futbolcu, kendisinin 2'inci takımının 3'üncü golünü kaydederek Trabzonspor karşısında skoru 3-1'e getirdi ve takımı yarı finale taşıdı.

Ayrıntılar geliyor...

"Trabzonspor'u 3-1'lik skorla mağlup etti: Ankaragücü, Ziraat Türkiye Kupası'nda yarı finale çıktı" haberi, 04 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.