Trabzonspor'dan maç sonu paylaşım: VAR'INIZI 'YOK'UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK

Trabzonspor, Fenerbahçe'yi 3-2 yendikleri maç sonrası sosyal medya hesaplarından bir paylaşımda bulunmuş oldu.
Süper Lig'in 11. haftasında Trabzonspor'u konuk eden Fenerbahçe, rakibine 3-2 kaybederek 10 maçlık galibiyet serisini noktaladı, liderliği de Galatasaray'a kaptırdı.
Trabzonspor, Fenerbahçe'yi Kadıköy'de 3-2 yendikleri maçın peşinden sosyal medyadan paylaşım yaptı.
Trabzonspor'un yaptığı paylaşımda, "VAR'INIZI 'YOK'UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK" denildi.
İşte Trabzonspor'un paylaşımı:

‘VAR’INIZI ‘YOK’UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK. pic.twitter.com/Z2TfsLr5fs
— Trabzonspor (@Trabzonspor) November 4, 2023
"Trabzonspor'dan maç sonu paylaşım: VAR'INIZI 'YOK'UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK" haberi, 04 Kasım 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Kasım 2023 tarihinde de güncellenmiştir.
