Trabzonspor'dan maç sonu paylaşım: VAR'INIZI 'YOK'UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK

Trabzonspor'dan maç sonu paylaşım: VAR'INIZI 'YOK'UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK

Trabzonspor, Fenerbahçe'yi 3-2 yendikleri maç sonrası sosyal medya hesaplarından bir paylaşımda bulunmuş oldu.

Süper Lig'in 11. haftasında Trabzonspor'u konuk eden Fenerbahçe, rakibine 3-2 kaybederek 10 maçlık galibiyet serisini noktaladı, liderliği de Galatasaray'a kaptırdı.

Trabzonspor, Fenerbahçe'yi Kadıköy'de 3-2 yendikleri maçın peşinden sosyal medyadan paylaşım yaptı.

Trabzonspor'un yaptığı paylaşımda, "VAR'INIZI 'YOK'UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK" denildi.

İşte Trabzonspor'un paylaşımı:

ts-var.jpg

"Trabzonspor'dan maç sonu paylaşım: VAR'INIZI 'YOK'UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK" haberi, 04 Kasım 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Kasım 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı