Trabzonspor'dan maç sonrası Galatasaray yorumu

Trabzonspor'dan maç sonrası Galatasaray yorumu

John Lundstram, Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldıkları maç sonrası, takımın gelişim sürecinde olduğunu belirterek Türkiye Kupası finaline heyecanla beklediklerini ifade etti.

Süper Lig'de Kasımpaşa ile 1-1 berabere kalan Trabzonspor'da John Lundstram, karşılaşma sonrası değerlendirmelerde bulundu.

"HER DEPLASMAN ZORLAYICI"

Maçın zor geçtiğini belirten Lundstram, "Gerçekten çok zorlu bir karşılaşmaydı, bunu biliyorduk. Bu ligde her deplasman zor. Yeni teknik direktörümüzle gelişim aşamasındayız. Bu sezon en iyi performansımızı sergileyip, gelecek yıl şampiyonluk mücadelesi verebileceğimizi göstermeliyiz," şeklinde konuştu.

"TÜRKİYE KUPASI FİNALİ İÇİN HEYECANLIYIZ"

Galatasaray ile oynayacakları Türkiye Kupası finali hakkında da konuşan Lundstram, "Çok heyecanlıyız ve sabırsızlıkla bekliyoruz. Önemli maçlar peş peşe gelecek. Türkiye Kupası finali benim burada oynayacağım ilk final olacak, bu yüzden özel bir anlam taşıyor," ifadelerini kullandı.

"Trabzonspor'dan maç sonrası Galatasaray yorumu" haberi, 05 Mayıs 2025 tarihinde yazılmıştır. 05 Mayıs 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.