Trabzonspor'da 1 futbolcu Covid-19'a yakalandı

Trabzonspor'da 1 futbolcu Covid-19'a yakalandı

Yapılan açıklamada futbolcunun sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi

Trabzonspor'da 1 futbolcu Koronavirüs'e yakalandı. 

Trabzonspor'dan yapılan açıklamada futbolcunun sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Açıklamada, "Covid-19 PCR kontrolünde bir oyuncumuzun testi pozitif çıkmıştır. Oyuncumuzun sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreçleri başlamıştır" denildi.

"Trabzonspor'da 1 futbolcu Covid-19'a yakalandı" haberi, 30 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 30 Ocak 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.