Trabzonspor'da 1 futbolcu Covid-19'a yakalandı

Yapılan açıklamada futbolcunun sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi
Trabzonspor'da 1 futbolcu Koronavirüs'e yakalandı.
Trabzonspor'dan yapılan açıklamada futbolcunun sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Açıklamada, "Covid-19 PCR kontrolünde bir oyuncumuzun testi pozitif çıkmıştır. Oyuncumuzun sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreçleri başlamıştır" denildi.
"Trabzonspor'da 1 futbolcu Covid-19'a yakalandı" haberi, 30 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 30 Ocak 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.