Trabzonspor üst üste 3. galibiyetini aldı

Trabzonspor, Alanyaspor'u 5-1 yenik ederek üst üste 3. galibiyetini aldı. Marek Hamsik'in kaptan olarak çıkmış olduğu veda maçında gol atarak futbol kariyerini sonlandırdı. Trabzonspor tarihinde ilk kez 3 maç üst üste en azca 4 gol attı.
Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında Alanyaspor'u 5-1'lik skorla mağlup ederek üst üste 3'üncü galibiyetini aldı.
HAMSIK'TEN VEDA
Trabzonspor'a galibiyeti getiren golleri 18'de 18'de Trezeguet, 24'te penaltıdan Marek Hamsik, 32'de Bakasetas, 35'te Larsen ve 58'de Umut Bozok kaydetti. Alanyaspor'un tek golünü ise 14'te Umut Güneş attı. Konuk takımda Fatih Aksoy 23. dakikada direkt kırmızı kart gördü. Futbol kariyerini sonlandıran Hamsik, kaptan olarak çıktığı veda maçında gol attı.
TRABZONSPOR İLKİ BAŞARDI
Bordo-Mavililer Fatih Karagümrük ve Giresunspor maçlarının ardından Alanyaspor'da 4'ün üzerinde gol attı. Opta'daki veriye göre; Trabzonspor tarihinde ilk kez 3 maç üst üste en az 4 gol attı.
"Trabzonspor üst üste 3. galibiyetini aldı" haberi, 03 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.



YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.