Trabzonspor, MKE Ankaragücü maçı için hazırlıklarını sürdürüyor

Trabzonspor, MKE Ankaragücü maçı için hazırlıklarını sürdürüyor

Trabzonspor, Süper Lig'in 33'üncü haftasında MKE Ankaragücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü. Teknik direktör Nenad Bjelica yönetiminde meydana getirilen antrenmanda ekip, taktik emek vermesi ve çift kale maç yapmış oldu. Bjelica, taraftarlara çağrıda bulunarak ilk iç saha maçında desteklerini istedi.

Trabzonspor, Süper Lig'in 33'üncü haftasında 8 Mayıs Pazartesi günü sahasında MKE Ankaragücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde, teknik direktör Nenad Bjelica yönetiminde saat 11.00'deki idmanda bordo mavililer, ilk olarak dinamik ısınma ve reaksiyon çalışması yaptı. Bordo-mavili oyuncular antrenmanın son bölümünde ise taktik çalışması ve çift kale maç oynadı.

Karadeniz ekibi, yarınki antrenmanla müsabakanın hazırlıklarını tamamlayacak.BJELICA'DAN TARAFTARA ÇAĞRI

Öte yandan ilk iç saha maçına çıkacak teknik direktör Bjelica, sosyal medya hesabından taraftarlara çağrıda bulundu. Bjelica, bordo mavili taraftarların da yer aldığı fotoğrafı, "Size ihtiyacımız var. Stadyumda görüşmek üzere" notuyla paylaştı.


"Trabzonspor, MKE Ankaragücü maçı için hazırlıklarını sürdürüyor" haberi, 06 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.