Trabzonspor MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına devam ediyor

Trabzonspor MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına devam ediyor

Trabzonspor, Spor Toto Süper Ligin 33. haftasında MKE Ankaragücü ile yapacağı maçın hazırlıklarına devam ediyor. Sakatlıkları devam eden oyuncular antrenmana katılmazken, öteki oyuncular taktik ağırlıklı çift kale maç yapmış oldu. Teknik direktör Bjelica oyuncuları uyararak emek vermeyi yönetti.

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında MKE Ankaragücü ile 8 Mayıs Pazartesi günü sahasında yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Teknik direktör Nenad Bjelica yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'ndeki antrenmana sakatlıkları süren Denswil, Yusuf Yazıcı ve Naci Ünüvar katılmadı. Dorukhan Toköz, Visca ve Abdülkadir Ömür de fizyoterapist eşliğinde bireysel antrenman gerçekleştirdi.

Bordo-mavili oyuncular antrenmanda ısınma hareketlerinin ardından taktik ağırlıklı çift kale maç yaptı. Teknik direktör Bjelica, taktik çalışmada oyuncuları orta alanda toplayarak uyarılarda bulundu.

Trabzonspor, yarın yapacağı antrenmanla MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürecek.

"Trabzonspor MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına devam ediyor" haberi, 02 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.