Trabzonspor, Hamsik'ten sonra Fode Koita'yı kadrosuna kattığını açıkladı

Transfer döneminin hızlı ekibi Trabzonspor; Perez, Gervinho ve Marek Hamsik'in ardından Koita'yla da anlaştı. Bordo-mavili takım, Gineli oyuncu ile görüşmelere başlandığını KAP'a bildirdi. Koita, Karadeniz temsilcisinin bu yıl dördüncü transferi oldu.
Transfer döneminin hızlı ekibiTrabzonspor; Perez, Gervinho ve Marek Hamsik'in ardından Koita'yla da anlaştı. Bordo-mavili takım, Gineli oyuncu ile görüşmelere başlandığını KAP'a bildirdi. Koita, Karadeniz temsilcisinin bu yıl dördüncü transferi oldu.
Trabzonspor Kulübü, forvet oyuncusu Fode Koita'nın transferi konusunda görüşmelere başlandığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na bildirdi.
Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği Ticaret A.Ş.'den konuyla ilgili olarak KAP'a gönderilen yazıda, "Serbest statüde yer alan profesyonel futbolcu Bangaly Fode Koita’nın kulübümüze transferi konusunda görüşmelere başlanmıştır” denildi.
30 yaşındaki Gineli forvet Koita, en son Kasımpaşa'da forma giymişti.
"Trabzonspor, Hamsik'ten sonra Fode Koita'yı kadrosuna kattığını açıkladı" haberi, 17 Haziran 2021 tarihinde yazılmıştır. 17 Haziran 2021 tarihinde de güncellenmiştir.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.