Trabzonspor deplasmanda Giresunspor'u tek golle geçti

Bordo-mavililer, milli maç arasından sonra ligin 4. haftasında Galatasaray ile karşı karşıya gelecek.
Sezonun 3. haftasında Trabzonspor, deplasmanda GZT Giresunspor'a konuk oldu.
Bordo-mavililer, Çotanak Spor Kompleksi'ndeki mücadelede erken öne geçti. Trabzonspor'un yıldız futbolcusu Anthony Nwakaeme 7. dakikada takımını öne geçiren isim oldu. Nijeryalı futbolcu böylece ligde üçüncü golüne imza attı.
Abdullah Avcı'nın takımı farkı artırma adına fırsatlar yakalasa da son vuruşlarda sonuç çıkmayınca devre tek golle sona erdi.
İkinci yarıda ev sahibi takım beraberlik adın açıklar arasa da Trabzonspor savunması gole izin vermedi.
Maçın başında gelen tek gol maçın skoru oldu ve Trabzonspor rakibini 1-0 mağlup ederek 3'te 3 yaptı. Lige kötü başlayan Giresunspor ise henüz puanla tanışamadı.
Trabzonspor, milli maç arasından sonra ligin 4. haftasında Galatasaray'ı konuk edecek.
"Trabzonspor deplasmanda Giresunspor'u tek golle geçti" haberi, 30 Ağustos 2021 tarihinde yazılmıştır. 30 Ağustos 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Hatayspor, Alanyaspor'a fark attı
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.