Trabzonspor çeyrek finalde

Trabzonspor çeyrek finalde

Trabzonspor, normal sürenin uzatma dakikalarında skoru eşitlediği maçta, uzatma devrelerinde Ümraniyespor’u 4-1 mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası’nda çeyrek finale yükseldi.

Ziraat Türkiye Kupası Son 16 Turu’nda HangiKredi Ümraniyespor, Trabzonspor’u ağırladı. Normal süresi karşılıklı birer golle berabere biten maçı uzatma devrelerinde üç gol bulan Trabzonspor 4-1 kazanarak çeyrek finale yükseldi.

Ümraniyespor’un tek golü 12’nci dakikada Umut Nayir’den geldi.

Trabzonspor ise bu gole ancak 90+3’te Vitor Hugo ile yanıt vererek son nefeste eşitliği sağladı ve maçı uzatmalara götürdü.

BAKASETAS FIRSATI TEPTİ

Uzatmaların ilk devresi karşılıklı ataklarla geçerken maçın hakemi Ümit Öztürk, 99’uncu dakikada yaptığı VAR incelemesi sonucu penaltı kararı verdi. Tribünlerin penaltıyı kullanması için tezahürat yaptığı Anastasios Bakasetas ise penaltı atışını gole çeviremedi.

Yusuf Yazıcı 104’üncü dakikada takımını öne geçirirken 111’inci dakikada penaltıdan bulduğu golle farkı ikiye çıkardı.

Skoru belirleyen gol ise 114’üncü dakikada Maximiano Gomez’den geldi.

"Trabzonspor çeyrek finalde" haberi, 18 Ocak 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Ocak 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.