Trabzonspor, Beşiktaş maçı öncesi hazırlık maçı yaptı

Trabzonspor, Beşiktaş maçı öncesi hazırlık maçı yaptı

Trabzonspor, Süper Lig'in 5. haftasında Beşiktaş ile yapacağı maç öncesi 19 yaş altı takımıyla hazırlık maçı yaptı. Batista Mendy'in de ilk çalışmasına çıktığı açıklandı.

Trendyol Süper Lig'in 5. haftasında 17 Eylül Pazar günü sahasında Beşiktaş ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor, 19 yaş altı takımı ile hazırlık maçı yaptı.

Bordo-mavili kulübün web sitesinden yapılan açıklamada, Beşiktaş maçı hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor'un Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde 19 yaş altı takımı ile antrenman maçı yaptığı açıklandı.

Çift kale maçta oynayan Batista Mendy'in de bordo-mavili takımla ilk çalışmasına çıktığı öğrenildi.

Trabzonspor'da futbolcular yarını izinli olarak geçirdikten sonra 11 Eylül Pazartesi günü yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.

"Trabzonspor, Beşiktaş maçı öncesi hazırlık maçı yaptı" haberi, 09 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.