Trabzonspor, Avrupa gruplarındaki ilk galibiyetini aldı

Trabzonspor, Avrupa gruplarındaki ilk galibiyetini aldı

UEFA Avrupa Ligi grup maçında Kızılyıldız’ı ağırlayan Trabzonspor, karşılaşmadan 2-1 galip ayrıldı.

Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi H Grubu ikinci maçında Sırbistan takımı Kızılyıldız’ı ağırladı. İlk maçta Macaristan takımı Ferençvaroş’a 3-2 mağlup olan Bordo Mavili takım sahadan 2-1 galip ayrıldı.

Karadeniz fırtınası ilk golünü 16’ncı dakikada Trezeguet’in ortasında kafayla topu ağlara gönderen Marek Hamsik ile buldu. 65’inci dakikada ise ilk golün asistini yapan Trezeguet bu sefer golü kendisi attı ve Trabzonspor’u 2-0 öne geçirdi.

SIRP EKİBİ 10 KİŞİ KALDI

Kızıyıldız’ın tek golü ise 89. dakikada Veljko Nikolic’ten geldi.

Kızılyıldız ayrıca 63. dakikada ikinci sarı kartını gören Kings Kangwa’nın oyundan atılmasının ardından karşılaşmayı 10 kişiyle tamamladı.

"Trabzonspor, Avrupa gruplarındaki ilk galibiyetini aldı" haberi, 15 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 15 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.