Tottenham, Arsenal'ı üç golle geçti

İngiltere Premier Lig'de Tottenham, konuk ettiği Arsenal'ı 3-0 yendi.
Uefa Şampiyonlar Ligi'ne katılma mücadelesi veren iki takımın maçında Tottenham, biri penaltıdan olmak üzere 22 ve 37. dakikalarda Harry Kane, 47. dakikada Son Heung-min'in golleriyle 3-0 galip geldi.
Arsenal'da Rob Holding, 33. dakikada kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.
Son iki haftaya girilirken puanını 65 yapan 5. sıradaki Tottenham, 4. basamaktaki Arsenal ile arasındaki farkı bire düşürdü.
"Tottenham, Arsenal'ı üç golle geçti" haberi, 13 Mayıs 2022 tarihinde yazılmıştır. 13 Mayıs 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
City şampiyonluk yolunda hata yapmadı
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.