Toshack, Kovid-19 teşhisiyle yoğun bakıma alındı

Toshack, Kovid-19 teşhisiyle yoğun bakıma alındı

Beşiktaş'ın eski teknik direktörü John Benjamin Toshack, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) teşhisiyle yoğun bakıma alındı.

İspanyol basını, 72 yaşındaki Galli teknik direktörün, dün akşam Barselona'daki bir hastanede yoğun bakıma kaldırıldığını yazdı.

Solunum cihazına bağlı olduğu belirtilen Toshack'ın sağlık durumunun ciddi olduğu kaydedildi.

Son olarak 2018 yılında İran'da Tractor Sazi'yi çalıştıran Toshack, 1997-1999 yıllarında Beşiktaş'ta görev almıştı.

Toshack'ın 1989-1990 ve 1999 yıllarında teknik direktörlük yaptığı Real Madrid Kulübü, yaptığı yazılı açıklamada, Galli teknik adama acil şifa dileğinde bulundu.

 

"Toshack, Kovid-19 teşhisiyle yoğun bakıma alındı" haberi, 27 Şubat 2022 tarihinde yazılmıştır. 27 Şubat 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.