TOGG otomobili Belediye Kütahyaspor-Eskişehirspor maçında sergilendi

Dumlupınar Stadyumunda oynanan Belediye Kütahyaspor-Eskişehirspor maçına TOGG otomobili damga vurdu. Kütahyalı vatandaşlar TOGG otomobiline yoğun ilgi gösterdi ve fotoğraf çektirdi. Maçı 1-0 üstünlükle tamamlayan Kütahya sporumuzu kutlama ediyor başarılarının devamını diliyoruz. Taraftarlarımız hem yengi hem de yerli ve ulusal otomobilimiz TOGG'u yakından görmenin heyecanını yaşadı.
Dumlupınar Stadyumu'nda oynanan Belediye Kütahyaspor- Eskişehirspor maçına Togg otomobili damga vurdu.
Dumlupınar Stadyumu'nda oynanan Belediye Kütahyaspor-Eskişehirspor maçına Togg getirildi. Kütahyalı vatandaşlar gün boyu TOGG otomobiline yoğun ilgi gösterdi ve fotoğraf çektirdi.
AK Parti Kütahya İl Başkanı Mustafa Önsay, yaptığı açıklamada, "Maçı 1-0 üstünlükle tamamlayan Kütahya sporumuzu tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz. Taraftarlarımız hem galibiyet, hem de yerli ve milli otomobilimiz Togg'u yakından görmenin heyecanını yaşadı" diye konuştu. - KÜTAHYA
"TOGG otomobili Belediye Kütahyaspor-Eskişehirspor maçında sergilendi" haberi, 07 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.