TFF’den Murat Sancak’a ‘FETÖ’ yanıtı: Savcılığa başvurduk

TFF’den Murat Sancak’a ‘FETÖ’ yanıtı: Savcılığa başvurduk

TFF, Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak’ın hakemlerle ilgili FETÖ iddiası için savcılığa başvurduklarını açıkladı.

Spor Toto Süper Lig Ahmet Çalık Sezonu 25’inci haftasında 14.02.2022 tarihinde oynanan Adana Demirspor-Beşiktaş müsabakası sonrasında, Adana Demirspor Kulübü Başkanı Murat Sancak; TFF yetkilileri, hakemler ve Süper Lig’de görev yapan teknik sorumlular içinde halen FETÖ’cülerin bulunduğu yönünde açıklamalarda bulunmuştu.

TFF konuyla ilgili açıklama yaparak, inceleme yapılması için İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’na başvuruda bulunduklarını açıkladı.

Federasyonun açıklamasında “Sayın Sancak’ı bu iddialarına ilişkin; elindeki tüm isimleri, bilgi, belge ve kanıtlarıyla Federasyonumuza ve devletimizin yetkili mercilerine iletmeye davet eder, bu iddialar hakkında gerekli tahkikatın yapılması için İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’na başvuruda bulunduğumuzu kamuoyunun bilgilerine sunarız” denildi.

"TFF’den Murat Sancak’a ‘FETÖ’ yanıtı: Savcılığa başvurduk" haberi, 16 Şubat 2022 tarihinde yazılmıştır. 16 Şubat 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.