TFF Başkanı Büyükekşi: Hakemler de hata yapabilir

TFF Başkanı Büyükekşi: Hakemler de hata yapabilir

TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi, kulüplerin yapmış olduğu eleştirilere yanıt verdi: Hakemler de hata yapabilir. Önemli olan iyi niyet”

Spor Toto Süper Lig’de heyecan tüm hızıyla devam ederken bir yandan da kulüplerin hakemlerle ilgili açıklamaları gündem olmuştu. Konuyla ilgili Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı (TFF) Mehmet Büyükekşi açıklamalarda bulundu ve kulüplere uyarılarda bulundu. Altyapı Akademileri Projesi kapsamında TFF Başkanı ile Yönetim Kurulu Üyeleri’nin kulüp akademilerini ziyaret ederek yaptığı toplantılarda Ankara’daki ilk durak MKE Ankaragücü oldu.

Tesisleri ziyaret eden Mehmet Büyükekşi, TFF’ye yapılan ziyaretleri değerlendirirken “Hepimiz çok dikkatli olmalıyız. TFF’ye ziyaretlerin olumlu ya da olumsuz katkısı yok. Biz kimseden etkilenmeyiz. Hakemlerin ve MHK’nın etkilenmemesi için gerekli talimatı veriyoruz. Herkes çıkıp futbolunu oynasın. Kulüplerin kendi kapısının önünü süpürmesini istiyoruz. Kendi futbolcusuyla, kendi teknik direktörleriyle ilgilensinler. Biz de hakemlerle ilgileniriz. Bir teknik adam “Oyuncumuz hata yaptır ve gol oldu” diyor. Hakemler de hata yapabilir. Önemli olan iyi niyet” dedi.

Altyapılarla ilgili de konuşan Büyükekşi “Barcelona Başkanı Joan Laporta diyor ki; ‘Biz oyuncu yetiştiririz, Altın Top ödülü alır. Real Madrid ise o oyuncuları transfer eder.’ Biz Türk futbolu olarak oyuncu yetiştirmeliyiz. Oyuncu havuzumu geliştirmeliyiz. Kulüplerimiz, Ajax gibi her yıl A Takım’a en az 2 genç oyuncu vermeli. 85 milyon nüfusumuz var. Çok değerli oyuncular çıkacaktır” diye konuştu.

"TFF Başkanı Büyükekşi: Hakemler de hata yapabilir" haberi, 02 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.