Teknik Direktör Tutaş: "Sahaya hep kazanmak için çıkacağız"

Teknik Direktör Tutaş:

ES Elazığspor Teknik Direktörü Alaattin Tutaş, son ana kadar play-off yarışının içinde olmak için savaşım edeceklerini belirterek, "Kart cezalısı ve sakat futbolcumuz yok. Biz her maçımızı kazanmak istiyoruz ve her maça bu hedefle çıkacağız" dedi.

ES Elazığspor Teknik Direktörü Alaattin Tutaş, son ana kadar play-off yarışının içinde olmak için savaşım edeceklerini belirterek, "Kart cezalısı ve sakat futbolcumuz yok. Biz her maçımızı kazanmak istiyoruz ve her maça bu hedefle çıkacağız" dedi.

ES Elazığspor, TFF 3. Lig 1. Grup 25. haftasında evinde play-off mücadelesi veren Belediye Kütahyaspor'la karşı karşıya gelecek. Bu maçın hazırlıklarına tam kadro kendi tesislerinde süregelen bordo-beyazlı ekipte bu maç öncesi sakat ve cezalı oyuncu bulunmuyor.

Hedeflerinden hiçbir vakit vazgeçmeyeceklerini dile getiren Teknik Direktör Alaattin Tutaş, "3 maçlık bir serimiz vardı ama maalesef bu Mersin karşısında sona erdi. Biz son ana, son düdüğe kadar play-off yarışının içinde olmak için mücadele edeceğiz. Yol kazaları illa olacaktır. Zorlu maç programımızın son maçı Belediye Kütahyaspor'la, ondan sonra fikstür olarak daha rahat bir fikstüre gireceğiz. Belediye Kütahyaspor maçında da kazanmak için sahada olacağız. Kart cezalısı ve sakat futbolcumuz yok. Biz her maçımızı kazanmak istiyoruz ve her maça bu hedefle çıkacağız" diye konuştu. - ELAZIĞ

"Teknik Direktör Tutaş: "Sahaya hep kazanmak için çıkacağız"" haberi, 21 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.