Tedesco'dan Sert Öz Eleştiri: "Kaybetmeyi Hak Ettik, Takım Mental Olarak Kırıldı"

Tedesco'dan Sert Öz Eleştiri:

Trendyol Süper Lig'de Samsunspor deplasmanından golsüz beraberlikle ayrılan Fenerbahçe'de Teknik Direktör Domenico Tedesco, maç sonu beIN Sports’a yaptığı açıklamalarda takımının performansından duyduğu büyük memnuniyetsizliği dile getirdi.

İkinci yarının başında yaptığı üç oyuncu değişikliğinin nedenleri sorulduğunda, İtalyan teknik adamın cevabı çarpıcı oldu: "Güç, şiddet, mentalite, teknik, taktik… her şey" diyerek oyuncularının birçok alanda yetersiz kaldığını belirtti. Tedesco, maç planlarının başlangıçta işlediğini ancak takımın beklenmedik bir şekilde mental olarak kırıldığını ifade etti.

"BU PUAN İÇIN MUTLU OLMALIYIZ"

Tedesco, maç sonrası bahaneler üretmekten kaçındığını vurgulayarak, kondisyon eksikliği gibi gerekçeleri reddetti:

"Yeteri kadar kondisyonumuz yoktu gibi bahanelerle ilgilenmiyorum. Planımız tamamen işliyordu fakat 20. dakikadaki bir pozisyondan sonra kırıldık. Bu puan için aslına bakarsak mutlu olmalıyız."

Sözlerini, kendi kişisel durumundan çok kulübün menfaatlerini düşündüğünü belirterek tamamlayan Tedesco, alınan sonuçla ilgili net konuştu: "Ben kendimi değil, Fenerbahçe’yi umursuyorum. Şu ana kadar maç kaybetmedik fakat bugün kaybetmeyi hak etmiştik. İki galibiyetin peşinden gelen bu beraberliği kabul etmemiz gerekiyor."

"Tedesco'dan Sert Öz Eleştiri: "Kaybetmeyi Hak Ettik, Takım Mental Olarak Kırıldı"" haberi, 06 Ekim 2025 tarihinde yazılmıştır. 06 Ekim 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.