Ankaragücü Başkanı Faruk Koca adliyeye sevk edildi

SON DAKİKA HABERİ: Hakem Halil Umut Meler'e yumruklu saldırıda bulunan Ankaragücü Başkanı Faruk Koca ve 2 kişi adliyeye sevk edildi.
Son dakika haberi! Son dakika gelişmesinin ayrıntıları birazdan ntv.com.tr'de...
Trendyol Süper Lig'in 15. haftasında MKE Ankaragücü, sahasında Çaykur Rizespor'u konuk etti.
Karşılaşma 1-1 beraberlikle sona erdi. Eryaman Stadı'nda oynanan karşılaşmada hakem Halil Umut Meler'in son düdüğü çalmasının peşinden saha bir anda karıştı.
Sahaya giren MKE Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, hakem Halil Umut Meler'e yumruk attı.

"Ankaragücü Başkanı Faruk Koca adliyeye sevk edildi" haberi, 05 Şubat 2022 tarihinde yazılmıştır. 12 Aralık 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.