Tam 4 takım gönderiyoruz! İşte gelecek sezon Avrupa'da mücadele edecek temsilcilerimiz

Tam 4 takım gönderiyoruz! İşte gelecek sezon Avrupa'da mücadele edecek temsilcilerimiz

Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'nı kazanması sonrası gelecek sürem Türkiye'yi Avrupa'da temsil edecek takımlar belli oldu. Şampiyon olan Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'ne 2. ön eleme turundan başlarken Fenerbahçe, Beşiktaş ve Adana Demirspor ise Konferans Ligi'ne 2. ön eleme turundan katılacak.

Lig ikincisi Fenerbahçe'nin Medipol Başakşehir'i 2-0 mağlup ettiği Ziraat Türkiye Kupası finali sonrası 2023-24 sezonunda Türkiye'yi Avrupa kupalarında temsil edecek takımlar da belli oldu.

GALATASARAY ŞAMPİYONLAR LİGİ'NE

Bu sezon lig şampiyonu olan Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'ne 2. ön eleme turundan katılacak.

Tam 4 takım gönderiyoruz! İşte gelecek sezon Avrupa'da mücadele edecek temsilcilerimiz

FENERBAHÇE, BEŞİKTAŞ VE ADANA DEMİRSPOR KONFERANS LİGİ'NE

Türkiye Kupası'nı kazanan Fenerbahçe, lig 3'üncüsü Beşiktaş, ve lig 4'üncüsü Adana Demirspor, Konferans Ligi'ne 2. ön eleme turundan katılacak.

Tam 4 takım gönderiyoruz! İşte gelecek sezon Avrupa'da mücadele edecek temsilcilerimiz

İşte gelecek sezon Avrupa'da ülkemizi temsil edecek takımlar;

UEFA Şampiyonlar Ligi

Galatasaray

UEFA Avrupa Konferans Ligi

FenerbahçeBeşiktaşAdana Demirspor

"Tam 4 takım gönderiyoruz! İşte gelecek sezon Avrupa'da mücadele edecek temsilcilerimiz" haberi, 11 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.