Tam 4 takım gönderiyoruz! İşte gelecek sezon Avrupa'da mücadele edecek temsilcilerimiz

Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'nı kazanması sonrası gelecek sürem Türkiye'yi Avrupa'da temsil edecek takımlar belli oldu. Şampiyon olan Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'ne 2. ön eleme turundan başlarken Fenerbahçe, Beşiktaş ve Adana Demirspor ise Konferans Ligi'ne 2. ön eleme turundan katılacak.
Lig ikincisi Fenerbahçe'nin Medipol Başakşehir'i 2-0 mağlup ettiği Ziraat Türkiye Kupası finali sonrası 2023-24 sezonunda Türkiye'yi Avrupa kupalarında temsil edecek takımlar da belli oldu.
GALATASARAY ŞAMPİYONLAR LİGİ'NE
Bu sezon lig şampiyonu olan Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'ne 2. ön eleme turundan katılacak.
FENERBAHÇE, BEŞİKTAŞ VE ADANA DEMİRSPOR KONFERANS LİGİ'NE
Türkiye Kupası'nı kazanan Fenerbahçe, lig 3'üncüsü Beşiktaş, ve lig 4'üncüsü Adana Demirspor, Konferans Ligi'ne 2. ön eleme turundan katılacak.
İşte gelecek sezon Avrupa'da ülkemizi temsil edecek takımlar;
UEFA Şampiyonlar Ligi
Galatasaray
UEFA Avrupa Konferans Ligi
FenerbahçeBeşiktaşAdana Demirspor
"Tam 4 takım gönderiyoruz! İşte gelecek sezon Avrupa'da mücadele edecek temsilcilerimiz" haberi, 11 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.



YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.