Suudi Arabistan'dan kaçar gibi gitti! Ronaldo, Singapur'da

Suudi Arabistan'dan kaçar gibi gitti! Ronaldo, Singapur'da

Cristiano Ronaldo, Al Nassr'da kupasız kapattığı sezonun bitmesinin peşinden derhal Singapur'a gitti. Portekizli yıldızın, Singapur'a gençlere yapılacak yardımları desteklemek ve çevresel sürdürebilirlik hakkında konuşmaya gittiği açıklandı.

Sezon başında Al Nassr'a transfer olan ve sezonu kupasız kapatan Cristiano Ronaldo, son maçın ardından hemen ülkeyi terk etti.

RONALDO, SINGAPUR'A GİTTİ

Suudi Arabistan'dan sezonun bitmesiyle birlikte ayrılan Cristiano Ronaldo, Singapur'a uçtu. Portekizli yıldızın yardımsever bir arkadaşıyla kurduğu iletişim sonrası Asya'ya uçtuğu belirtildi.

GENÇLERE YAPILACAK YARDIMLARI DESTEKLEYECEK

Portekizli yıldızın, Singapur'a gençlere yapılacak yardımları desteklemek ve çevresel sürdürebilirlik hakkında konuşmaya gittiği belirtildi. Ronaldo, Singapur'da yaklaşık bin gençle buluşup onlarla konuşacak.

"Suudi Arabistan'dan kaçar gibi gitti! Ronaldo, Singapur'da" haberi, 03 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.