Survivor'ın başarılı yarışmacısı diskalifiye edildi

Survivor'ın başarılı yarışmacısı diskalifiye edildi

Survivor All Star'da Almeda Baylan ve Batuhan Karacakaya'nın kural ihlali sonrası Acun Ilıcalı kararını açıkladı. Almeda diskalifiye edilirken Batuhan Karacakaya'ya ceza verildi.

Survivor All Star'da kural ihlali nedeniyle tansiyon yükseldi. Mavi takım yarışmacıları Almeda Baylan ve Batuhan Karacakaya'nın, yarışma kurallarını çiğneyerek bir evden izinsiz şekilde yiyecek ve kişisel bakım ürünleri aldığı ortaya çıktı. Bu olayın ardından Acun Ilıcalı başkanlığında acil durum konseyi düzenlendi.

Acun Ilıcalı, konseye damga vuran açıklamasında yalnızca kural ihlalinin değil, Almeda Baylan’ın yarışma ekibinden dört çalışana ve bir yarışmacıya fiziksel müdahalede bulunmasının da kabul edilemez olduğunu belirtti.

ALMEDA BAYLAN DİSKALİFİYE EDİLDİ

Acil durum konseyinde gözyaşlarına hâkim olamayan Almeda, yaptığı davranıştan pişmanlık duyduğunu dile getirse de, Acun Ilıcalı görüntülerin izlenmesinin ardından alınan kararın değişmeyeceğini ifade etti. Almeda Baylan yarışmadan diskalifiye edildi.

BATUHAN KARACAKAYA’YA CEZA

Kural ihlali nedeniyle Batuhan Karacakaya’ya da ceza verildi. Ilıcalı, Batuhan’ın 2 gün boyunca yokluk adasına gönderileceğini ve 5 ödülden yararlanamayacağını belirtti. Bu kararın, yaşanan ihlale karşı adil bir karşılık olduğunu vurguladı.

Survivor All Star’da yaşanan bu gelişmeler, yarışmanın ilerleyen bölümlerinde rekabeti daha da kızıştıracağa benziyor.

"Survivor'ın başarılı yarışmacısı diskalifiye edildi" haberi, 07 Mayıs 2025 tarihinde yazılmıştır. 07 Mayıs 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.