Süper Lig'den ilk düşen takım belli oldu! Ümraniyespor lige veda etti

Süper Lig'in 35. hafta maçında sahasında Ankaragücü'ne 2-1 kaybeden Ümraniyespor, küme düştü. Ümraniyespor, tekrardan TFF 1. Lig'de savaşım edecek.
Ümraniyespor, 35. hafta maçında kendi sahasında MKE Ankaragücü'ne 2-1 mağlup olarak bitime 3 hafta kala Süper Lig'den düşen ilk takım oldu. Ümraniye'nin tek sayısını Umut Nayir kaydetti. Ankaragücü'nün galibiyet golleri ise Malcuit ve Milson'dan geldi.
İLK SENEDE HÜSRAN
Tarihinde ilk kez Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Ümraniyespor, yalnızca 1 yıl en üst ligde kalabildi. Ümraniyespor, önümüzdeki sezon yeniden TFF 1. Lig'de mücadele edecek.
ANKARGÜCÜ NEFES ALDI
Bu maçla birlikte Ümraniyespor 27 puanda kaldı ve Süper Lig'e veda etti. Puanını 39'a yükselten Ankaragücü, ateş hattından uzaklaşıp orta sıralara geldi.
"Süper Lig'den ilk düşen takım belli oldu! Ümraniyespor lige veda etti" haberi, 21 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 21 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.



YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.