Süper Lig’de yeni sezonda dört takım küme düşecek

Süper Lig’de yeni sezonda dört takım küme düşecek

TFF, Süper Lig‘de önümüzdeki dönem dört takımın küme düşeceğini açıkladı

Türkiye Futbol Federasyonu, Süper Lig’in yeni sezonunda küme düşecek olan takım sayısını açıkladı.

TFF Yönetim Kurulu’nun 11.07.2023 tarih ve 02 sayılı toplantısında alınan kararla 2023-2024 Sezonu Süper Lig Müsabakaları Statüsü kabul edildi.

TFF, sezon sonunda Süper Ligde 17, 18, 19 ve 20’inci sıraları alan 4 (dört) takımın TFF 1. Lig’e düşeceğini açıkladı.

 

"Süper Lig’de yeni sezonda dört takım küme düşecek" haberi, 18 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı