Süper Lig’de küme düşen 2 takım netleşti! Lige veda ettiler

Süper Lig’de küme düşen 2 takım netleşti! Lige veda ettiler

Süper Lig’de 33. hafta sonrası küme düşen iki takım belli oldu. Kayserispor ve Fatih Karagümrük, bitime bir hafta kala lige veda etti. Galatasaray şampiyon olurken Fenerbahçe ise ikinciliği garantiledi.

Trendyol Süper Lig’de 33. hafta karşılaşmalarının ardından küme düşen iki takım kesinleşti. Bitime bir hafta kala Kayserispor ile Fatih Karagümrük’ün Süper Lig’e veda ettiği resmileşti.

Sezon boyunca alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren iki ekip, haftayı 27 puanda tamamladı ve matematiksel olarak ligde kalma şansını kaybetti.

GALATASARAY ŞAMPİYONLUĞUNU İLAN ETTİ

Haftanın en dikkat çeken sonucunda Galatasaray, sahasında Antalyaspor’u 4-2 mağlup ederek sezonun bitimine bir hafta kala üst üste 4, toplamda ise 26. şampiyonluğunu ilan etti.

FENERBAHÇE İKİNCİLİĞİ GARANTİLEDİ

Fenerbahçe ise deplasmanda Konyaspor’u 3-0 yenerek puanını 73’e yükseltti ve ligi ikinci sırada tamamlamayı garantiledi.

AVRUPA YARIŞI DEVAM EDİYOR

Haftanın ardından Trabzonspor 69 puanla üçüncü sıradaki yerini korurken, Beşiktaş 59 puanla dördüncü sırada kaldı.

Göztepe ise 55 puanla beşinci basamaktaki yerini koruyarak Avrupa kupaları umutlarını sürdürdü.

KAYSERİSPOR VE KARAGÜMRÜK LİGE VEDA ETTİ

33. hafta sonunda oluşan puan tablosuyla birlikte Kayserispor ve Fatih Karagümrük’ün Süper Lig’den düşmesi kesinleşti.

İki takım da gelecek sezon bir alt ligde mücadele edecek.

"Süper Lig’de küme düşen 2 takım netleşti! Lige veda ettiler" haberi, 10 Mayıs 2026 tarihinde yazılmıştır. 10 Mayıs 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.