Süper Lig'de hakem skandalı; maçı erken bitirdi, fark edince takımları geri çağırdı

Gaziantep FK'nın 2-0'lık üstünlüğüyle sona erdi
Spor Toto Süper Lig'in 12. haftasında Gaziantep FK-Kasımpaşa maçında 9 dakika uzatma verilen mücadele 90+4. dakikada bitirilince, oyuncular tekrar sahaya çıktı ve 5 dakika daha oynadı.
Spor Toto Süper Lig'in 12. haftasında oynanan Gaziantep FK - Kasımpaşa maçında 9 dakika uzatma verilmişti. Hakem Halis Özkahya 90+4. dakikada bitiş düdüğünü çalarak mücadeleyi sonlandırdı. Erken sonlanan maç hakemlerin kararı üzerine tekrar başlatıldı.
Soyunma odasından çağırılan futbolcular 5 dakika daha oynadı. Sonradan oynanan 5 dakikada gol olmadı ve maç Gaziantep FK'nın 2-0'lık üstünlüğüyle bir kez daha sona erdi.
"Süper Lig'de hakem skandalı; maçı erken bitirdi, fark edince takımları geri çağırdı" haberi, 05 Kasım 2021 tarihinde yazılmıştır. 05 Kasım 2021 tarihinde de güncellenmiştir.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.