Süper Lig’de 2022- 2023 sezonu fikstürü belli oldu! İşte derbi haftaları

Süper Lig’de 2022-2023 sezonunun fikstürü çekildi. 4. haftada oynanacak olan Trabzonspor – Galatasaray maçı sezonun ilk derbisi olacak.
Süper Lig’de 2022-2023 sezonu fikstürü beli oldu. Yeni sezon Antalyaspor ve Galatasaray’ın mücadelesiyle başlayacak. İlk derbi ise Trabzonspor ve Galatasaray arasında ligin 4. haftasında oynanacak.
İLK HAFTA
FTA Antalyaspor – Galatasaray
Fatih Karagümrük – Alanyaspor
Beşiktaş – Yukatel Kayserispor
Sivasspor – Gaziantep FK
MKE Ankaragücü – Konyaspor
Başakşehir – Kasımpaşa
İstanbulspor – Trabzonspor
Fenerbahçe – Ümraniyespor
Giresunspor – Adana Demirspor
Hatayspor – BAY
DERBİ TARİHLERİ
4. hafta: Trabzonspor-Galatasaray
8. hafta: Beşiktaş-Fenerbahçe
10. hafta: Beşiktaş-Trabzonspor
13. hafta: Galatasaray-Beşiktaş
15. hafta: Trabzonspor-Fenerbahçe
18. hafta: Fenerbahçe-Galatasaray
BAY tarihleri
Fenerbahçe, Süper Lig’de 6. haftayı BAY geçecek.
Galatasaray, Süper Lig’de 9. haftayı BAY geçecek.
Trabzonspor, Süper Lig’de 12. haftayı BAY geçecek.
Beşiktaş, Süper Lig’de 17. haftayı BAY geçecek.
"Süper Lig’de 2022- 2023 sezonu fikstürü belli oldu! İşte derbi haftaları" haberi, 04 Temmuz 2022 tarihinde yazılmıştır. 04 Temmuz 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.