Süper Lig'de 2. ayrılık

Süper Lig'de Ankaragücü'nün teknik direktörü Mustafa Dalcı, Fatih Karagümrük'e 4-1 kaybettikleri karşılaşmanın ardından yönetime istifasını sunduğunu açıkladı.
Dalcı, Fatih Karagümrük maçı sonrası yaptığı açıklamada yönetime istifasını sunduğunu açıkladı.
49 yaşındaki teknik direktör yönetiminde Süper Lig'e yükselen Başkent temsilcisi, Süper Lig'de çıktığı 3 maçta 1 puan aldı.
Fatih Karagümrük sezonun ilk galibiyetini aldı
İkinci ayrılık
Süper Lig’de sezon ilk ayrılığı 2. haftada yaşanmıştı. Kasımpaşa’da teknik direktör Sami Uğurlu, Fenerbahçe’ye 6-0 yenildikleri mücadele sonrasında istifa etmişti.
"Süper Lig'de 2. ayrılık" haberi, 28 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 28 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.