Süper Lig'de 2. ayrılık

Süper Lig'de 2. ayrılık

Süper Lig'de Ankaragücü'nün teknik direktörü Mustafa Dalcı, Fatih Karagümrük'e 4-1 kaybettikleri karşılaşmanın ardından yönetime istifasını sunduğunu açıkladı.

Dalcı, Fatih Karagümrük maçı sonrası yaptığı açıklamada yönetime istifasını sunduğunu açıkladı.

49 yaşındaki teknik direktör yönetiminde Süper Lig'e yükselen Başkent temsilcisi, Süper Lig'de çıktığı 3 maçta 1 puan aldı.

İkinci ayrılık

Süper Lig’de sezon ilk ayrılığı 2. haftada yaşanmıştı. Kasımpaşa’da teknik direktör Sami Uğurlu, Fenerbahçe’ye 6-0 yenildikleri mücadele sonrasında istifa etmişti.

"Süper Lig'de 2. ayrılık" haberi, 28 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 28 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.