Sular durulmuyor! Giresun ve F.Bahçe futbolcuları koridorda birbirine girdi, olaya polis el attı

Sular durulmuyor! Giresun ve F.Bahçe futbolcuları koridorda birbirine girdi, olaya polis el attı

Giresunspor-Fenerbahçe maçında sahada süregelen ve maç sonu devam eden vakalar, soyunma odası koridorlarına taştı. İki ekip içinde yaşanmış olan gerilime polis müdahale etti.

Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında Giresunspor ile Fenerbahçe 1-1 berabere kaldı. Fenerbahçe şampiyonluk yarışında yara alırken, düşme hattındaki Giresunspor ise 1 puan aldı. Maçın son anlarında Osayi Samuel ve Giresunspor Teknik Direktörü İrfan Buz arasında yaşanan tartışmanın ardından olaylar çıktı.

"FENER AĞLAMA" ŞARKISI KRİZ ÇIKARDI

Maçın içinde yaşanan gerilim karşılaşma sonrasında da devam etti. İki takımın futbolcularının yaşadığı tartışma sırasında stattan olay bir müzik çaldı. Giresunspor Stadı'nda "Fener ağlama" şarkısı çaldı, tribünler yüksek sesle bu tezahüratı yaptı. Çılgına dönen Sarı-Lacivertliler tribünlerle de gerilim yaşadı.

KORİDORDAKİ KAVGAYA POLİS MÜDAHALE ETTİ

İki takım arasında yaşanan olaylar koridorda daha da alevlendi. Polis ekipleri soyunma odası koridoruna gelip iki takımı sakinleştirmeye çalıştı. Fenerbahçeli futbolcuların çalan şarkıdan dolayı çok sinirli olduğu ifade edildi.

"Sular durulmuyor! Giresun ve F.Bahçe futbolcuları koridorda birbirine girdi, olaya polis el attı" haberi, 07 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.